Dear stress, let’s get steady

Ben jij iemand die graag 100 dingen tegelijk doet, geen zittend gat heeft en weinig (of geen) geduld? Dan is stress jouw dagelijkse bondgenoot, en daar is op zich niks mis mee! MAAR…

Is ‘zelfzorg’ voor jou een abstract gegeven waar je oren van gaan hangen (geen tijd! en bovendien… het idee alleen al… klinkt alsof je zou moeten vertragen?!)

Dan is het minstens zinvol te weten in welke mate je stresstriggers vandaag je veerkracht op lange termijn ondermijnen. Zo kan je tijdig anticiperen!

En daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Langdurige stress is mentaal én fysiek erg uitputtend. Ook positieve stress is op lange termijn nefast. Stress legt je zenuwstelsel in een stevige stressknoop en belemmert de goede werking van je hersenen

  • je korte termijn geheugen is een zeef,
  • je concentratie vermindert
  • logisch nadenken wordt met de dag moeilijker,
  • je slaapt slecht,
  • je voelt je doorheen de dag continu opgejaagd,
  • je kan niets meer verdragen…

Een vicieuze cirkel, zo lijkt het wel.

Goed nieuws!

Je kan deze vicieuze cirkel doorbreken (of erop anticiperen!) met HART-COHERENTIE:
je leert je ademhaling gebruiken om je stressmechanisme te bedaren.

  • het herstelt de goede werking van de hersenfuncties (korte termijngeheugen, concentratie & logisch nadenken)
  • het brengt je zenuwstelsel in balans, waardoor je beter slaapt en minder opgejaagd bent
  • het verbetert je hartconditie en maakt je weerbaarder voor toekomstige stress

Blijf stress de baas, leer ademen!

Contacteer me voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Kom zo te weten of hartcoherentie voor jou een oplossing kan bieden.

Bel me op 0491 95 41 57 of vul het contactformulier in. Ik behandel je aanvraag met de nodige zorg.

Kom naar de info workshop op maandag 6 mei en ontdek hoe jij zelf je veerkracht eenvoudig kan verbeteren

Omdat beelden veel meer zeggen dan woorden:

Bekijk het filmpje (30 seconden)

Alles begint met een gesprek. Laat ons weten wanneer we jou mogen contacteren. We behandelen je verzoek met de nodige discretie.

Eenvoudig

3 maal 3 minuten per dag correct ademen

Wetenschappelijk

Werking van neurotransmitters en zenuwstelsel

Meetbaar

Met biofeedback apparatuur die het resultaat onmiddellijk zichtbaar maakt

Effectief

50% minder stress in 6 weken (wetenschappelijk bewezen)